ח"כ מיכאל ביטון על הרפורמה בתח"צ: "מקווה שבג"ץ יבין את העוול"

ישראל בן צבי No Comments on ח"כ מיכאל ביטון על הרפורמה בתח"צ: "מקווה שבג"ץ יבין את העוול"

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון מכחול לבן לבצלאל קאהן ב"מהדורה המרכזית": "מקווה שבג"ץ יבין את הבעייתיות ברפורמה בתחבורה הציבורית. נעשה פה אי צדק. המאבק ברפורמה חוצה מפלגות" | על המערכת הפוליטית אמר: "נגזר עלינו לחיות בימים של מחלוקת, ואנחנו צריכים לחפש את הצד המשותף. עם נתניהו סיימנו הוא מעל באמון שניתן לו" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע הרפורמה החדשה בתחבורה הציבורית שחלקה תיכנס לתוקף כבר מחר, שוחח יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון מכחול לבן, שהתנגד נחרצות לרפורמה, עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית.

ביטון: "אני מקווה שבג"ץ יבין את העוול ברפורמה שנעשתה באי צדק, ובהסתרת פרטים מהכנסת. גם על הדבר הטוב שבה של נסיעות חינם לגמלאים לא מובן למה מביאים תחבורה חינם מגיל 75, תן לאנשים לנסוע כשהם בריאים בגילאים יותר נמוכים. מגיל הפרישה, הנסיעה חינם צריכה להתחיל מאז שמקבלים קצבת זקנה".

"מה שעומד מאחורי "הרפורמה" הזו לדעתי זה שוועדת המחירים רצתה לייקר את המחירים ב 9%, השרה הבינה שהיא חייבת להעלות מחירים, אז היא החליטה לנייד את הכסף הזה מהפריפריה, ואז לא לומר שמעלים מחירים, אלא שיש רפורמה. וזה מה שמעוות פה. נכתבה כתבה מאוד מקיפה בעניין, בה נאמר איך מניידים קווים מריכוזים חרדיים שיש בהם הרבה ביקוש, למקומות שכמעט אין בהם צורך בתח"צ".

"המאבק ברפורמה הזו חוצה מפלגות, מהמפלגות החרדיות ועד מר"צ והמשותפת. למרות זאת הייתי שותף לממשלה כי זכיתי להעביר חוקים טובים למען האזרחים החלשים, רק בגלל זה באתי לשרת את הציבור. התנועה לאיכות השלטון קראה לי סחטן. לא מבין למה להיאבק למען עניים זו סחטנות, יש דברים שהצלחתי בהם, ויש דברים שלא" טען ח"כ ביטון.

"הייתי ר"ע של ירוחם, אצלנו היו חיים משותפים בין כלל הקהילות. העם בישראל חצוי. חייבים לנהל הסכמות. אני החלטתי להיות גשר בין הצדדים. נגזר עלינו לחיות בימים של מחלוקת, ואנחנו צריכים לחפש את הצד המשותף, אני גאה בשת"פ עם הציבור החרדי ומקווה שהוא יימשך גם בממשלה הבאה שנשב יחד".

על מערכת הבחירות אמר ביטון: "היחידי במערכת הפוליטית הנוכחית שיכול להקים ממשלה עם כולם זה בני גנץ, עם החרדים, ועם הימין והשמאל המתונים. את השותפות עם נתניהו סיימנו, הוא מעל באמון שניתן בו. אם הליכוד יחליט על מישהו אחר שיעמוד בראשו נלך איתם".

האזינו לריאיון המלא:



0 תגובות